bing

Älykkäästi integroitua asiakkuudenhallintaa

BMW Financial Services

Tietoja yrityksestä BMW Financial Services

BMW Financial Services on BMW:n oma rahoitusyhtiö. Nykyään yhtiön kautta rahoitetaan yhteensä noin 3,1 miljoonaa autoa ympäri maailman. BMW Financial Services on toiminut Ruotsissa vuodesta 1999 lähtien ja sen Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Nykyisin BMW Financial Servicesillä on noin 50 Lime CRM -käyttäjää Tukholmassa, Oslossa ja Kööpenhaminassa.

Lime CRM

Jäsentynyt asiakaskuva

Kaikki asiakkaita koskeva tieto on koottu yhteen paikkaan, mikä tuo paremman asiakaslähtöisyyden ja tehokkaamman työtavan.

Lime CRM

Tehokkaampi tapauskäsittely

Asiakaskeskusta on tehostettu ja standardoitu sähköpostien automaattisen luennan ja Knowledge Base -ratkaisun avulla.

Lime CRM

Korkeampi pysyvyysaste

Uudet CRM-prosessit johtivat jo ensimmäisen vuoden aikana pysyvyysasteen kasvuun 25 prosentista 40 prosenttiin.

Toive: kattavampi asiakaskuva

BMW Financial Services on työskennellyt Limen kanssa yli 10 vuoden ajan, ja kaikki alkoi tarpeesta saada kattavampi asiakaskuva. Yrityksellä oli käytössään useita eri järjestelmiä, mutta yleinen asiakaskuva puuttui. Siksi vuonna 2008 päätettiin kaikki asiakastieto koota pienempään CRM-järjestelmään Lime Easyyn.

Muutaman vuoden jälkeen BMW Financial Services -yrityksen tarpeet olivat osittain muuttuneet, ja päivittäminen laajempaan Lime CRM -järjestelmään oli luonnollista. Projekti alkoi lokakuussa 2010 ja se otettiin käyttöön helmikuussa 2011.

Fiksu ja integroitu liiketoimintajärjestelmä

Lime CRM:sta on muodostunut itsestään selvä osa BMW Financial Services -yrityksen arkea, ja vuosien kuluessa järjestelmään on lisätty uusia toimintoja ja käyttäjiä. Esimerkiksi asiakastiedon isännyys on luotu integraatiolla Bisnoden suuntaan.

Järjestelmää on myös laajennettu kattamaan tapausten käsittely ja siihen on nyt integroitu asiakkaan ”Omat sivut” ja erilaisia e-palveluita. Lisäksi siihen on lisätty välilehti liidien hallinnalle, tutkimustoiminto seurantaa varten samoin kuin GDPR-tuki.

Lime CRM on nyt BMW Financial Services -yrityksen käytössä Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Tehokkaampia tapauskäsittelyä ja korkeampi pysyvyysaste

BMW Financial Services on huomannut useita myönteisiä tuloksia CRM-työssään, erityisesti koskien tapausten käsittelyä ja palaavia asiakkaita. Luomalla Knowledge Base -artikkeleita, jotka tallennetaan Lime CRM:ään, on voitu esimerkiksi tehostaa eri tapauksiin liittyvää työtä ja varmistettu, että tapausten käsittely voidaan standardoida.

Caroline Nygren, BMW Financial Services

”Lime Technologiesin kanssa saimme toimivan CRM-järjestelmän ja uusia CRM prosesseja, jotka johtivat pysyvyysasteen nousuun jo ensimmäisen vuoden aikana – 25 prosentista 40 prosenttiin.”

- Caroline Nygren, Projektipäällikkö BMW Financial Services

Kaipaatko lisätietoa?

Jos haluat keskustella lisää BMW Financial Service:lle toteutetusta ratkaisusta tai kenties tietää mitä Lime CRM voi tehdä teille, olethan meihin yhteydessä!

Voit varata henkilökohtaisen ratkaisuesittelyn myös linkistä alta.

40 000 tyytyväistä käyttäjää eri puolilla maailmaa