Lime CRM ja GDPR

Lyömätön yhdistelmä

GDPR ja Lime CRM

Järjestelmä avuksesi

Olemme keränneet tähän koko joukon hyödyllistä tietoa siitä, miten meillä on otettu GDPR vastaan. Olisimme toki voineet kirjoittaa enemmänkin, mutta olemme suunnanneet valtaosan tarmostamme ratkaisujen kehittämiseen, sillä haluamme auttaa asiakkaitamme selviämään uuden lain vaatimuksista ja kääntää vaikeudet voitoksi.

Voit olla meihin myös suoraan yhteydessä, jos haluat keskustella GDPR-ajan vaatimuksista!

Lue lisää

Perusasiat

Hanki kokonaisnäkymä asiakkuuksiin

Ajattele myönteisesti – saimme lain, joka pakottaa huolehtimaan asiakastiedosta hyvin

Ajattele myönteisesti – saimme lain, joka pakottaa huolehtimaan asiakastiedosta hyvin

Onko GDPR jo tuttu kirjainyhdistelmä vai kenties jotakin , jonka selvittämistä olet lykännyt? Kerromme sinulle mielellämme, miten tämän sinänsä vaativan homman saa ehkä käännettyä voitoksi.

Lisätietoa täältä >

GDPR-tietoutta

Tässä on linkkejä GDPR-aiheisiin kirjoituksiimme, joista pääsee hieman alkuun.

Prospekti* voi pyytää sinua poistamaan tai “lukitsemaan” tietoja

Prospekti* voi pyytää sinua poistamaan tai “lukitsemaan” tietoja

“En halua, että otatte minuun enää yhteyttä” on luultavasti yksi viimeisistä asioista, mitä sinä ja kollegasi haluatte kuulla potentiaaliselta asiakkaalta*. Mutta onko se oikeastaan niin vaarallista?

Lisätietoa täältä >
Valmistaudu luovuttamaan tietoja kilpailijoille

Valmistaudu luovuttamaan tietoja kilpailijoille

Tärkeä osa tulevassa GDPR:ssä on vaatimus tietojen siirrettävyydestä. “Mikä tietojen siirrettävyys?” ajattelet ehkä ja kohotat kulmakarvojasi.

Lisätietoa täältä >
Ei mainoksia, kiitos – kysy ensin, kerää sitten

Ei mainoksia, kiitos – kysy ensin, kerää sitten

Onko yritykselläsi tapana kerätä sähköpostiosoitteita ja luoda omia postituslistoja? Vaihtaa listoja yhteistyökumppaneidenne kanssa? Tai jopa ostaa valmiita listoja?

Lisätietoa täältä >
Kontaktisi saattavat vaatia avoimuutta ja korjauksia

Kontaktisi saattavat vaatia avoimuutta ja korjauksia

os potentiaalinen asiakas, asiakas tai työntekijä pyytää sinua näyttämään tiedot, joita yritykselläsi on hänestä, voitko tehdä sen?

Lisätietoa täältä >
Tietomurto yrityksessäsi = avoimuus kaikille asianosaisille

Tietomurto yrityksessäsi = avoimuus kaikille asianosaisille

“Meidän täytyy korjata vuoto ensin, sen jälkeen voimme ilmoittaa” saattaa kuulostaa loogiselta juuri sillä hetkellä. Mutta GDPR asettaa selkeät vaatimukset: kaikille asianosaisille on ilmoitettava tietomurron tapahtuessa, jos identiteettivarkauden tai petoksen riski on olemassa.

Lisätietoa täältä >

Haluatko lisätietoa?

Näytämme ilomielin, miten Lime CRM järkevöittää GDPR-ajan työskentelyä.

Henkilötietojen käsittely

Ottamalla käyttöön maksuttoman kokeilun ja jatkossa mahdollisesti tilaamalla palvelun annan suostumuksen, että henkilötietojani, mukaan lukien nimeäni, sähköpostiosoitettani, puhelinnumeroani (myös puheluissa ja viesteissä) ja mahdollisia muita digitaalisia osoitteitani, säilytetään Lime Technologiesilla digitaalisia palveluita, markkinointia, väärinkäytösten estämistä sekä tilastointi- ja analysointitarkoitusta varten.

Tietoja, joita suoraan tai epäsuorasti tallennan käyttämällä Lime Technologiesin digitaalisia palveluita, voidaan käyttää muiden asiakastietojen lailla Lime Technologiesilla minuun itseeni kohdistuvaan markkinointiin ja sisällön sopeuttamiseen, palveluihin, mainostamiseen sekä uusien palveluiden kehittämiseen. Digitaalisten palveluiden käyttämisestäni kerätään tietoja muun muassa evästein.

Suostumukseni on voimassa siihen asti, että itse perun sen. Suostumus ei lakkaa olemasta voimassa vain, mikäli palvelua ei tilata tai uusita.

Olen tietoinen siitä, että minulla on milloin hyvänsä oikeus perua suostumus syytä ilmoittamatta ottamalla yhteys Lime Technologiesin asiakaspalveluun.

Lisätietoa Limen henkilötietojen käsittelystä saa täältä >

Hienoa!

Kysymyksesi on rekisteröity.

Edustajamme ottaa sinuun pian yhteyttä puhelimitse! Mikäli sinulla ilmenee kysyttävää ennen sitä, ethän epäröi soittaa meille numeroon +358 753 252 960

Yli 30 000 Lime CRM -käyttäjää Pohjoismaissa!